Voščilnice z mavričnimi samorogi


Nabrala sem roza kamenčke!
Nabrala sem bele kamenčke!

In tik, preden sem odšla,
sem našla kamenček
 v obliki srca!

( Barbara Gregorič Gorenc)

Tudi jaz sem ga danes dobila - kamenček v obliki srca, 
ata medved pa kamenček v obliki ... sendviča :-)
Prinesla nama ju je najina najmlajša medvedka, ki ju je našla na plaži, kjer je uživala cele tri tedne.

Medtem, ko sem čakala na njeno vrnitev, sem skozi dopoldne ustvarila  še štiri voščilnice s samorogi, takšne čisto preproste. Uživala sem v družbi enega in edinega Leonarda Cohena ...

Prvi dve za dve prijateljici - kot odo njunemu prijateljstvu, naj še dolgo, dolgo cveti v mavričnih barvah...
Ker sta deklici nežno nežni sem jima na voščilnico dodala še krog iz paus papirja.




Drugi par voščilnic je nastal za sestrici - dvojčici, ki sta mi polepšali prav vsak službeni dan v preteklem šolskem letu - tako ustvarjalni dušici srečaš le redko in med ustvarjanjem voščilnic s Sizix strojčkom sta si za rojstni dan zaželeli mojo voščilnico. 
Zanju, za še dva čarobna samoroga ...


In skupaj je mavrični četverček videti takole:


Ko so bile narejene, pa je končno prišla.
Moja ugotovitev:  trenutki, ko čakaš na ljubljeno osebo; čas, ki nikamor ne gre in leze po polžje se "najhitreje" in najlepše  preživi med ustvarjanjem.
In v rezultatih uživa cel kup ljudi :-)


Naj bo prelep tudi tvoj današnji dan!
Moj je, zelo!

Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kvadrat in krog s šivi, v notranjosti pa voščilo odtisnjene s pomočjo štampiljk Ne(strašne) pošasti
Little Red Wagon - favorite products (circle and square with stitches made by Najlepši par)
Pixie's Crafty Workshop - ag
Get Creative - fave music - Leonard Cohen
City Crafter - Pretty in Pink
Come and Get it - die cuts



Komentarji

  1. Hi Majda,
    what beautiful and colourful snippets makes.
    Super designs.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite, mavrične in pavljične...

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, čudovito si zapolnila čas, ko si čakala in tako je sigurno najhitreje prišel trenutek, ki ti je v objem padla tvoja deklica. Si ga pa porabila zelo uspešno in naredila luštne samorogce:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow this is a beautiful project!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tako je res najbolj zapolnjen čas čakanja in še hitreje mine, kot če bi vsako minuto pogledovala na uro ;)
    Te voščilnice s samorogi so tako barvite in čudovite in verjamem, da so se očke zasvetile, ko so jih prejele in zagledale.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow Majda! These are so pretty - great design, colours and of course use of snippets too.

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Great set of cards!! Love the backgrounds :) Thanks for joining the Girlfriends at Little Red Wagon this week!! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako lepo se skladajo ozadja s temi samorogi. Take pozitivne so in lepe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Preden začnem, se ti zahvaljujem za povezavo, sem z mislimi kar malo odtavala med poslušanjem, to tako dobro dene:)
    Samorogci luštni in še enkrat luštni. Ozadja so FANTASTIČNA!!
    Hvala za lepe želje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Majda, zelo so cart in prav simpatično sestavljene :-)) To bo/je veselja pri prejemnicah .-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar