Drsalnica VSE NAJ!





Kadar sonce, zlato sonce
sede mi na ramo,
vse kar delam, me uboga,
vse mi teče samo.

Le pomislim, le izrečem
in se kar zgodi - 
in verjamem, da vsaj malo 
sončeva sem hči. 
(Anja Štefan)

Kako sem si želal biti  Sončeva hči med izdelavo najnovejše drsalnice... še sreča, da sem prej večkrat prebrala Vladkino objavo - kot bližnjico in nisem obupala ob začetnih neuspehih... 


Že v začetku sem bila skeptična ali mi bo uspelo izdelati drsno voščilnico z drobnima oblekicam, za kateri sem želela, da se nežno premikata v vetru in sušita na sončku... Da je uspelo sem morala naramnici podložiti s prosojno folijo in tako izdelati rob za vrvico... oblekci pa premikam s pomočjo PVC folije na spodnjem robu, ki se na desni strani voščilnice zaključi za napisom NAJ.

Izrezala sem cel kup divjih cvetic, ki so zrasle že do okna in čez rob...



 In tako je nastal moj pogled skozi okno... sonček se je sicer skril za oblake, a vem, da JE, čeprav se skriva... tako kot tudi danes - vem, da JE!




Voščilnica še nima prejemnika, vem pa, da bo nekdo, ki je nekaj posebnega, saj mi je vzela res velikoooooo časa...

Takole izgleda... razgled  skozi moje okno iz mojega ustvarjalnega kotička... 
najprej uzreš samo besedo VSE...

...potem, ko povlečeš, pa še besedo NAJ!



Skupaj pa...

VSE NAJ...

Ko je bila končana, sem se res počutila kot Sončeva hči, 
ki sicer kar nekaj časa čaka, da se tisto, kar reče zgodi, 
a ta trenutek vedoč, da je občutek še veličastnejši, 
ker vem, da ni bil pomemben cilj, 
temveč pot, na kateri sem zelooooo uživala :)


Dodajam še pesem  v   srčni izvedbi Eve Boto, ki  se me je dotaknila včeraj na podelitvi bralne značke - prejela sem jo jaz, velika Majda... v naši Savinjski dolini namreč pod okriljem "Savinjčani beremo" beremo že 10 let.

Namenjam pa jo atu medvedu, s katerim že danes praznujeva jutrišnjo 22. uradno  obletnico na veliko let pripravljalnice :) 


Vse 



pa želim tudi TEBI!


Voščilnici dodajam v :
Ko me inspirira - drsalnica
galerijo Najlepšega para - štampiljka Vse naj, kvadrat s šivi in oblaki
DL.ART- mother's day
Brown Sugar - mother's day
Deep Ocean - AG








Komentarji

  1. Ooo kako lepa voščilnica! Najprej mi ke v oči padlo okno, kako si ga domiselno naredila! Vrv in oblekici pa voščilo je pa tako luštno... Čestitke ob bralni znački in obletnici! Še malo pa bo srebrna;)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke na prav VSE, kar te je "doletelo" v teh dnevih....same lepe stvari. Ampak s tole "sušilnico" oblekce si me pa...hmmmm ne morem reči da si me sezula,ampak slekla....malo nerodno v prevodu ampak ker si pametna punca boš vedela kaj sem hotela reči. Vse čestitke za tole mojstrovino....toliko dela ...z rokami in mislimi. Bravo in še enkrat bravo....O tej bomo še slišali...kakšna nagradica ti ne uide.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, ti si prava sončeva hči, ki med naše bloge prinašaš sonce in obilo topline! :) In hvala tudi za tvoje pesmi, ki se tako krasno ujamejo s tvojimi čudovitimi voščilnicami ter tvoje besede. Prekrasna je, čudovito okno si izdelala. Me spomni na okna hiške naše stare mame. Domiselno si izdelala premikajoče oblekice na vetru. Tudi krasna pesem s povezave se res lepo ujame v tvojo objavo. :) In čestitke ob obeh lepih dogodkih! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za nagrado, za obletnico in za čudovito drsalnico. Res delikatna stvar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Objava z veliko začetnico. Domiselna drsalnica, krasno narejena. Čestitam za idejo in izvedbo. Verjamem, da jo bo dobila posebna oseba, saj je v njej res ogromno dela ...
    Čestitke tudi za nagrado in obletnico. Lepo praznujta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetovna voščilnica! Verjamem, da si zanjo porabila veliko časa in trudi, ampak končni izdelek je pa vav. Tele tvoje oblekice so pa tako krasne, da naslednjič, ko jih boš sušila zunaj na zraku pridem naokrog in si katero sposodim ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obleke, ki plapolajo v vetru...... noro. Enkratna je in res si jo zasluži samo enkratna oseba. Tale Sončeva hči mi je pa tudi strašansko všeč, hvala, ker jo deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  8. AAA kaKO LEPA IN POLNA PRESENEČENJ JE... Čestitke za obletnico in uživaj v kotičku :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Love this card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    OdgovoriIzbriši
  10. Juhej...čestitke za obletnico in nagrado :-)! Pa vse pohvale za tako čudovito, domiselno in prikupno drsalnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. A lovely window card for our feminine challenge at the Crafters Café, CarolG

    OdgovoriIzbriši
  12. Such a beautiful card and gorgeous design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    OdgovoriIzbriši
  13. vau, tole pa je projekt in pol, kako so lepe te oblekice ... krasno si tole izpeljala in čestitke za nagrado ter obletnico!

    OdgovoriIzbriši
  14. Veš kaj mi je najprej padlo na pamet, ko sem zagledala tvoji drsalno voščilnico? "FANTASTIČNO!" :-) Verjamem, da je bilo vloženega veliko truda. Že sama ideja je vredna vse pohvale. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. wohooo, bravo. odlična zamisel in tudi izvedba. Brez skrbi, tudi jaz imam kar nekaj težav s tovrstnimi voščilnicami, ampak prav zato je še posebej zabavno :) Pa še rada si kaj zakompliciram zraven. Čestitke za obletnico in na še veliko skupnih lepih let.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely card, definitely worth all the extra effort! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    OdgovoriIzbriši
  17. Stunning card, love the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Great card!!! Thank you for joining us at Brown Sugar Challenge Blog and good luck!
    Hugs,
    Lynne aka Her Craftiness

    OdgovoriIzbriši
  19. What a great scene you've created, fabulous.Thank you for joining us at Polkadoodles crafting week 18/19. Helen DT

    OdgovoriIzbriši
  20. Really lovely card Majda!

    Thank you for coming to play in the Snippets Playground :)

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  21. oooh Majda, kako je tale tvoja voščilnica čudovita in unikatna hkrati :-)) Super drsalnico si naredila ... vse je zelo dovršeno, tako okno, kot zelenje zunaj, da o štriku s perilom niti ne govorim. Moj poklon .-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Majda res rada prebiram tvoje objave in občudujem vse izdelano. Tudi tokratna drsalnica je res domiselna in prelepa. Hvala ti za pesmico in seveda lep komentar, ki si mi ju podarila. Melodija je tako spevna, da mi sploh ne gre iz glave.

    OdgovoriIzbriši
  23. Great card!
    Thanks for joining us at the Colour Crazy Challenge!
    Hugs xxCara xx DT

    OdgovoriIzbriši
  24. Brilliant card! It's very creative! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši
  25. Beautiful make! Thanks so much for joining us at Polkadoodles
    Claire xx

    OdgovoriIzbriši
  26. This is so very pretty and feminine. It fits this month's theme perfectly! Thanks for joining us this month at Great Impressions Stamps. Julie, DT member

    OdgovoriIzbriši
  27. Lovely card! A beautiful and unique design! Thank you for joining our Feminine Challenge at Great Impressions this month.
    Ruza
    Ruza's Craft Corner

    OdgovoriIzbriši
  28. Thank you so much for joining at Die Cut Divas May challenge with your super creation - hope to see you again soon x

    OdgovoriIzbriši
  29. Great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar